marți, 7 iulie 2015

FĂRĂ PEREȚI




Cioc – cioc... De ce nu mă mai bagi în seamă și mă lași să vorbesc singură de atâta timp?
Îți mai aduci tu, oare, aminte de vremurile când eram prieteni și între noi nu existau bariere? Când ne spuneam totul, ne jucam împreună, râdeam și credeam într-un univers infinit?
            
 Știu, timpul a trecut, iar eu am crescut prea mult pentru a mai fi înțeleasă de către tine. Când eram mică, îmi puteai zâmbi sincer, căci eram lipsită de griji și atunci și tu erai la fel, mă știai bine și totul era perfect.
            În timp ce eu am devenit adult într-o lume de adulți, tu te-ai retras în lumea ta, între pereți rigizi – un univers mult prea limitat comparativ cu sufletu-ți liber și nărăvaș...
            De ce stai singur lângă mine, când eu îți sunt, totuși, alături?
            Ai putea să-mi vorbești... Dacă nu vrei acum, am să aștept până când vei fi pregătit. Să știi că am să privesc mereu în direcția ta și nu voi înceta niciodată să cred că, într-o zi, inima îți va învinge mediocritatea. Nu așa trebuie să trăiești, căci nu acesta îți e destinul. Acum ești doar derutat pentru că am crescut. Și ce? Nu sunt oare aceeași?
            Cred cu tărie în înțelepciunea ta și știu că te vei deschide...
            Prin fața ochilor mi se derulează secvențe din viitorul nu foarte îndepărtat, în care ai dărâmat, în sfârșit, pereții vieții tale, între care te-ai închis; mi se pare că-mi vorbești ca altădată, că-mi spui ce te apasă, iar eu sunt fericită să te ajut cu un sfat, cu tot ce pot.
            Te văd liber de cochilie, și ești atât de împlinit! Acela ești tu, cu adevărat: lipsit de prejudecăți și liber!
            Ți-ai depășit condiția, dragul meu melc curajos. Ai lăsat în urmă cochilia, iar eu sunt mândră de tine! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu