marți, 4 aprilie 2017

PENTRU TINE, PESTE ANI ȘI ANI



Am scris acest mic jurnal pentru a înțelege cât ai fost de dorit, de așteptat și de iubit. Și vei fi în continuare. Aceasta este o promisiune...
21.07.2016

Visul meu s-a împlinit. Două liniuțe... O viață crește în mine. La fel și iubirea pentru tine!

10.11.2016

Înainte să te am în pântece, mă băteam cu pumnul în piept că atunci când voi fi însărcinată voi face aia, și cealaltă și nu voi face „x” lucruri.
Adevărul e că m-am comportat ca orice mămica aiurită în primele săptămani de sarcină, pentru că nu am știut că deja te am în burtica, nu am știut că tu deja ne-ai ales sa îți fim părinți.
Am crezut că va fi mai greu, că mă voi simți rău, că voi avea grețuri matinale din primele zile și multe alte simptome prezentate ca fiind frecvente în primul trimestru de sarcină. Nici vorbă de așa ceva - nici atunci, și nici acum - în ceea ce ne privește pe noi doi.
Neștiind așadar de minunea din mine, am escaladat Vârful Omu, apoi am fost în Creta, unde am sărit în valuri, am stat mult în apa aceea de 2 ori mai sărată ca Marea Neagră, am fost ore întregi cu vaporul, ne-am plimbat mult, dar am și dormit. Acolo nu știam încă de ce, dar capitolul nopți nu a fost unul pierdut, și mai dormeam câteva ore bune și după masa. Deja îți cam făceai simțită prezența, bebeluș...
Apoi ne-am întors acasă și n-a trecut mai mult de o zi sa îmi dau seama că ceva totuși se întâmplă. Două liniuțe anemice au apărut pe primul test de sarcină, apoi pe al doilea, repetat la o săptămână distanță - parcă erau mai curajoase. A urmat un control la 5 săptămâni în care nu vedeam nimic dar te iubeam deja, iar apoi la 7 săptămâni când erai un punctuleț instalat în uterul meu, am început sa te ador.
Simțeam că plutesc, că nimic nu poate fi mai frumos decât ceea ce se mi se întâmplă...

Următorul control a fost stabilit la 12 saptamani - dar drumul până aici a fost foarte luuunngg. Abia așteptam să te văd, să știu și să aud că ești bine și timpul trecea atât de greu... Au urmat o serie de analize, care au ieșit foarte bune, apoi în sfârșit controlul mult așteptat. Inițial ne-ai tratat cu spatele, apoi te-ai întors și ne-ai arătat profilul tău - un bebe mare, frumos și băiețel pe desupra.
În perioada asta m-am înmuiat, am devenit neobișnuit de umană și de sensibilă. Îmi mențin latura spirituală, dar acum trăiesc un moment de reală umanitate în care totul mi se pare o minune, și nimic mai profund și mai divin decât formarea, purtarea în pântece și venirea pe lume a unei noi vieți, a unui bebeluș care, din motive numai de el știute, ne-a ales pe noi sa îi fim părinți, pe părinții noștri să îi fie bunici, pe frații noștri - unchi și mătuși, pe bunicii noștri - străbunici...

Controlul de la 18 săptămâni - bebe Dominic ne-a tratat din nou cu spatele și nici nu s-a mai întors. Făceai nani, bebe, n-aveai tu treaba cu nebunia din afara pântecului meu.
E o lume nebună, dar frumoasă, uneori rea, alteori duioasă... de aceea ne ai pe noi, să te protejăm și să te învățam să îi descoperi ascunzișurile, secretele, să te învățăm să o îmblânzești, să ți-o faci aliată.
Am aflat că ai rămas băiețel, și că ești un bebe mărişor pentru perioada ta. Cred că ai cui semnăna!

Luna noiembrie 2016 ne-a adus în dar primele tale mișcări simțite și de noi. Într-o primă fază te-am simțit doar eu, pentru ca erai tare timid (vorba doamnei doctor de familie), apoi ai devenit așa de puternic că te-a simțit și tati, undeva pe la 20 de săptămâni.
M-au bucurat enorm primele tale mișcări sesizate și de mine, pentru că așa am putut să începem să comunicam. Parcă te simțeam altfel când noaptea îmi luam burtica în brațe, parcă deja te puteam simți acolo, între noi...
Pot și nu-mi pot imagina cum vei fi, cum vom fi noi, ca părinți, și cum vom fi noi trei, ca tânără familie.
Uneori am impresia că am fluturași în stomac de la emoții, dar fluturașul meu mare ești tu. Tu ești acolo, și tu îmi dai semnale de viață chiar și acum când scriu aceste rânduri.
De ce îți scriu? Pentru că... vei vedea, mami scrie mult. Îi place să scrie, să dea sfaturi, să tipărească ceva undeva unde cuvintele rămân. Pentru că limba noastră este minunată, iar sentimentele care ne încearcă în fiecare etapă a vieții sunt pe măsură.
Pentru că îți sunt datoare cu aceasta descriere. Ești un copil dorit, iubit deja mult și nu vreau să uit această perioadă și vreau sa ți-o fac cunoscută, când vei fi interesat, cât mai fidel cu putință.


Controlul de la 5 luni și un pic: un bebe mare și frumos și neastâmpărat, care face tumbe în burtica mea.
Doctorul măsoară organe și numără degetele, analizează creierașul și se asigură că e totul în regulă... eu îl ascult cu mare interes, însă privirea îmi rămâne blocată pe ecograf și inima mea îți transmite multă iubire.
Știu că ești bine și că vei fi, pentru că ești minunea noastră.  Este prea multa iubire într-un spațiu atât de mic, încât să nu fie totul bine.
Mai nou, noaptea îmi iau burta în brațe - adică te iau și pe tine, să dormim toți trei liniștiți până dimineață.
Aproape în tot ceea ce fac gândul îmi este la tine.
Gândurile mele se împart în cele raționale, în care organizez camera ta, întocmesc liste cu obiectele care trebuie să fie deja în casă pe când vom ieși din spital; pe când gândurile visătoare sunt cele în care te văd și te simt în brațele mele, când mă pierd cu privirea în ochii tai, în mirosul tău de bebe...


20.12.2016 - Dragă bebe,

Mâine te voi vedea din nou, și pentru ultima dată în acest an.
În schimb, te simt din ce în ce mai al nostru, mai mare și mai energic... și încerc să mă bucur cât de mult pot de perioada aceasta magică.
Sper din suflet să fim bine toți, să ne vedem cu bine atunci când tu vei vrea, când vei fi pregătit pentru această lume. Știu că deocamdată e bine tare acolo, la mine în burtică, protejat de toți și de toate.
Suntem 2 în 1 și asta iubesc la nebunie! Cu toată medicina și știința din lume, tu ești minunea pe care nu o înțeleg însă o trăiesc din plin.
Aștept să aud ca ești bine - deși știu ca nu va fi altfel. Pentru început, tu vei fi perfecțiunea mea în lumea aceasta imperfectă.

Am trecut de 6 luni și jumătate și am fost, sub atenta supraveghere a bunicii tale, la control.
După câteva insistențe ne-ai arătat fețişoara aia a ta mică și frumoasă. N-ai tu habar cât de tare m-am topit/ pierdut/ umflat plânsul de bucurie și ce de emoții îmi încercau sufletul!
Al nostru ești,  bebe!
Ești voinic, frumos și mult așteptat.  Până la următorul control urmează o luna în care mă voi bucura singură de tine, de mișcările tale. Vom crește împreună.
Trecem împreună pragul noului an, pentru ca deja suntem o familie...


Ianuarie 2017 (7 luni și jumatate)

Are mama un bebeluș minunat!
Probabil ca simți cât de mult te iubesc, și cât ești de așteptat.
Am început să îți amenajăm camera și sper să îți placă. Deja avem dulapuri, pătuț,  am dat comanda pentru un mic colțar pt mine, pentru a sta comod în camera ta...
Sincer, abia aștept să te țin în brațe, să dormim împreună, să îți simt mirosul, să ne plimbăm pe afară, să îți arăt lumea aceasta în care ai venit, asumându-mi misiunea de a te face să o iubești dar și să te ferești uneori de ea.
Te iubim mult, bebe Dominic!

Februarie 2017 (13)

34 de săptămâni,  și uite că avem un bebe mare și frumos, care încă stă cuminte în burtică și bine face.
Dragul meu bebeluș,  ai deja peste 3100 gr și mi s-a recomandat să nu îți cumpăr hainițe pentru nou născuți,  ci un pic mai mari.
A fost și tati la control cu noi, și te-a văzut pentru prima oară.
Am anemie, lipsă de calciu și de magneziu dar ce mai contează?
Eu mă simt perfect așa ca poți sa iei de la mine ce vrei tu ca mami o sa aibă grijă de amândoi! Important e ca tu sa fii sănătos și să vii pe lume atunci când ești pregătit. Noi vom fi aici, oricând, la dispoziția ta - pentru ca pentru asta am ales sa fim părinți.
Azi am fost emoționată maxim, ți-am spălat o parte din hăinițele pe care le-am pregătit pentru început pentru tine. Apoi le voi calca și le voi așeza în dulap... Deja ai și jucării și scutece și biberoane... Abia aștept sa ți le arat, să îți vezi camera. Și sa ne vezi pe noi.
Te pupă dulce mami. Dulce de tot!


Gândul că într-o lună te voi ține în brațe, că ne vom întâlni, și că vom face cunoștință deși... noi ne cunoaștem prea bine deja, îmi dă fluturași în stomac - emoții frumoase, cărora sunt sigură că le voi face față așa cum știu mai bine.
Sunt dornică să te întâlnesc, dar în același timp îmi doresc să stai cât crezi tu de cuviință acolo în burtică, cât te simți bine și cât crezi ca îți face bine.
Deocamdată mă simt la fel de bine și îmi face plăcere sa te port la căldurică, protejat...
Te iubește mami!

19.03.2017. Duminică. Ora 2.15 am

Ei bine bebe, fost alegerea ta. Așa cum ne-am înțeles. Noaptea mi-ai dat de veste ca vrei să ne vedem și te-ai nascut la 7.33 am. Eu am ales data de 23. Și de ce sa trec eu peste voința ta? Nu degeaba am ales numele de Dominic - "al lui Dumnezeu", "cel născut duminica".
Din acea zi viața mea s-a schimbat. Pentru că ți-am văzut ochii și pentru ca te-am simțit.  Pentru că te-am adorat încă de când am văzut 2 linii pe testul de sarcina. Eram pregătită pentru tine.
Acum scriu și te țin în brațe,  dormi profund și te aud cum respiri...
Așa este, Dumnezeu mi-a trimis Raiul său aici, pe pământ ...
Bine ai venit! Am început o călătorie minunata în 3 și îti promit că vom crește împreună. Am multe de învățat de la/împreună cu tine...
Iar inimioara asta a ta, care îți bate în piept, e cea mai importantă pentru mine!


FINAL DE JURNAL DE GRAVIDUȚĂ

Mult așteptata ta strângere de mână...
Cea mai fericită mămică din Univers
Dulceața mea...

2 comentarii:

  1. Draga mea Andreea,esti o Femeie minunata ,iar acum ai devenit si o Mamica minunata!!! Aveti a familie minunata, sinteti toti trei niste oameni minunati ! ne gindim cu drag la Voi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumim din suflet, tanti Ibi! Sunteți o drăguță, ca de obicei! Va pup dulce...

      Ștergere