sâmbătă, 11 martie 2017

A trăi, nu doar a exista. Clip motivational


Am primit acest clip de la un prieten și de atunci l-am plasat în topul preferințelor mele. 
M-au impresonat mesajul profund, vocea și tonul persoanei, imaginile... tot. Cumulate, mi-au ajuns repede și adânc în suflet, astfel încât să îl zdruncine puțin.
Mi-am propus să-l revăd ori de câte ori problemele „lumești” încearcă să-mi acapereze mintea, creierul, inima. 
Cu puțin umor, aș putea spune că aceste cuvinte din clip vin ca un potop de palme peste cap (care au rolul de a te ajuta să te trezești) atunci când ai tendința de a te lăsa deprimat de diverse...

Cât de important e să trăiești, și nu doar să exiști, să te târăști oarecum prin viață - unul din mesajele transmise, pe cât de fin, pe atât de puternic.
Vizionare plăcută! 🌹🌸🌷

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu