duminică, 24 martie 2024

MOMENTE

 

Azi am luat o pauză de la lume,
Să petrec timp numai cu mine;
Azi m-au dus pașii, nerăbdători 
Sub colțul din cer unde soarele apune
Și acolo, sub lumina lui sângerie, 
Mi-am rostit cu glas tare dorințele,
Să se prindă, în cunună,
Într-a serii sclipire.

După ziua de azi, am intrat în alt azi,
Simplu, cu zâmbetul pe chip 
Și sufletul deschis ividu-se 
din pieptul cu care tai aerul
În galop, chiuind cu veselie,
Pentru că, așa cum sunt acum,
Îmi e atât de bine! 
 
Ce-ar fi ca în toate clipele, 
Să trăiesc tot în azi, în energia de acum
În această lume - ca o corabie și totuși,
desprinsă din ea, prin acora ce mă ține 
În altă zi de azi, din care pot privi
Ziua și noaptea, în vals,
Cu aștri celești, împreunați
Și cu toată suflarea, adunată 
În același timp și în aceeași viață?

E acel moment în care sâcâi Universul 
cu multe întrebări: ce e timpul? Îmi spui?
Dar ce e viața, de acum?
Ce rol avem noi, oamenii, pe acest pământ?
Dar ce e acest pământ? 

El tace o vreme, apoi îmi arată, 
În diverse momente, răspuns după răspuns,
Timp după timp, și viață după viață,
Înțelepciune doar să am,
Pentru a putea pricepe.

De aceea simt nevoia, uneori, 
Să-mi iau pauză de la lume - 
Pentru a-mi afunda sufletul
în astfel de momente. 

Sursa foto: https://www.litoralulromanesc.ro/epava.htm 

Cadoul muzical de azi:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu