joi, 21 ianuarie 2016

OCHII



Privește în adâncul ochilor și descoperă-i sufletul.
În acest fel, peste ani, nu poți spune că ești dezamăgit de persoana de lângă tine, că nu este ceea ce ai crezut că este.
Este important ca, încă de la bun început, să fim sinceri unii cu alții.
Încă din clipa în care ne-am născut, nisipul din clepsidră a început să curgă. Când aceasta va fi întoarsă, noi nu ne vom mai aminti cum a fost când era invers.
Suntem limitați ca oameni. Limitați de factorul timp. Timpul este prețios pentru noi și trebuie împărțit doar cu persoane cu care rezonăm ca suflete.
Cum descoperim sufletul ce se ascunde într-un om? Privindu-l în ochi, cât de profund se poate. Ochii nu mint.
Un om sincer te va privi mereu în ochi atunci când îți vorbește, când îi vorbești sau când cuvintele nu-și mai au rostul în legătura deja stabilită între voi.
Un om bun se lasă mereu condus de suflet și nu-l ascunde. Atfel, îl poți simți în privire.
Cel ce te iubește va fi lângă tine și în clipele în care n-ai glas să ceri ajutor, ci doar ochi să-l privească. El se va așeza lângă tine, îți va cuprinde mâinile, iar ochii săi îți vor oferi alinarea de care ai atâta nevoie.
Cel menit să-ți fie aproape va fi mereu lângă tine, căci sufletul îl cunoaște prea bine și nu îi va permite glasului tău să-l alunge vreodată. Și chiar dacă, prin absurd, cuvintele vor fi mai puternice și vor încerca să-l înlăture din destinul tău, cel menit să îți fie aproape te va privi în ochi și îți va asculta sufletul, nu vorbele.

Nu vă mai pripiți în fața unor proiecții.
Priviți-vă în ochi, în adâncul lor.
Clepsidra... ochii... timpul... sufletul.


7 comentarii:

  1. Chis mitir a mea...ochii mei Îți oferă alinare când va fi nevoie și as vrea sa știi că mă străduiesc să îți pot oferii "tot" ce merită suflețelul tău drag....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ştii bine că ştiu că aşa e. M-am uitat bine în ochii tăi la început... :* Şi mă voi uita în continuare! Pupici!

      Ștergere
  2. aici e invers galushka...eu m-am uitat prima data intru ai tai...:)...faina inspiratie. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Da, ai avut multe ocazii in care ai fost prima... cred :D Multumesc! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Da, ai avut multe ocazii in care ai fost prima... cred :D Multumesc! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. bravo Andreea draga,si nu degeaba se spune ca"ochii sint oglinda sufletului",si eu ma consider norocoasa sa te cunosc, ca astfel am ocazia de a privii in ochii Tai, si sa vad ca in lumea asta mai sint suflete curate , Mersi Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteţi drăguţă, ca întotdeauna! E adevărat, ochii sunt oglinda sufletului. Involuntar, prin acest articol, am aprofundat şi eu această zicală pe care o folosim destul de des :) Vă mulţumesc şi vă îmbrăţişez cu drag!

      Ștergere