vineri, 1 ianuarie 2016

OLARUL

Lucrez la un cuvânt...
Îl respir în gând,
Îl simt în plămâni
Și vi-l transmit vouă,
Prin lacrimi de fericire.

Tu! Vino mai aproape:
Ia-l și fugi!
Înapoiază-te lumii tale,
Ascunde-l în peștera dintre acei munți,
Să îl absoarbă pământul...

În fond, am ales să modelez un cuvânt,
Să-l îndrum spre perfecțiune
Și să-l opresc în a o atinge –
Atunci când este aproape
De a se contopi cu ea...

Cred în mine, olarul.
Cred în acest cuvânt
Și îl respir la infinit
Căci el îmi face inima să bată.

Un cuvânt plin de vocale,
Un cuvânt plin de savoare,
Gingaș într-ale mele mâini,
Când îl modelez și îl absorb -
Și aleg să-l las să își audă numele rostit
În a mea inimă,
Îl las să vibreze și să-mi conducă mâinile
Într-a lui modelare...

Iar acest cuvânt este
Nimic altceva decât iubirea.

4 comentarii:

  1. Bravo Anreea draga!! OLARUL = INIMA= IUBIREA Felicitari de versul minunat si La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani!!! Anul nou să vă aducă numai fericire, iar Dumnezeu să vă ţină sănătoasă să vă bucuraţi de ea! Vă mulţumesc!

      Ștergere
  2. cuvintele ma indeamna la meditatie....
    semneaza: ``Olarul``...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine este un rezultat încurajator - culeg roadele :) Mulţumesc!

      Ștergere