joi, 8 iunie 2017

PERFECȚIUNEA MEA



A fost odată, dar nu foarte de mult -
Povestea noastră fericită în care tu ai apărut;
S-a întâmplat totul de parcă a fost ieri,
Fiind vorba despre iubirea ce învinge cele mai mari puteri.

Știi tu, dragul meu, îți ador fiecare por,
Te ador până la stele, până la îngeri, și înapoi
Înmulțit totul cu infinit -
O iubire imensă pe cât ești tu de mic...

Mă pierd în ochișorii tăi ca doi luceferi,
Nu mă mai satur sa îți privesc gurița, genele, degetele perfecte;
Sunt împlinită văzându-te cum crești,
Și vreau să profit de fiecare clipă, de fiecare pas spre viitor
Trăind prezentul cu tine,
Iubindu-te inexplicabil,
Căci inima mea pentru tine nu are zăvor...

Am mai spus-o o dată, sau poate de mai multe ori
Și mereu din tot sufletul, gândind cu sentimentele
Ceva ce mă face o mamă deosebit de mândră, și anume
Că tu ești perfecțiunea mea, într-o lume imperfectă...

2 comentarii:

  1. Draga Andreea admir si admir cite iubire-admiratie -devotament-fericire si o singeritate nobila poti transmite prin poezia Ta minunata ,catre minunatul Vostru Dominic ! Da esti o Mama minunata,de admirat intr-o lume imperfecta ,trasmitiind ca mai exista o minune in zilele noastre ;venirea in lume a unui copil,fructul iubirii pure !! Esti ,sinteti de admirat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc din suflet! Știți cum e, fac și eu ce pot, desigur cât mai mult, pentru bebe. Iar ceea ce simt pentru el nu ascund ci pot sa strig în gura mare dragostea pentru el. Va îmbrățișez cu drag!

      Ștergere