joi, 1 iunie 2017

DRAGĂ BEBE DOMINIC




Dragul meu copil,

Azi, ca și ieri și precum alaltăieri și ca în multe alte zile de când te-ai născut, scriu și, ținându-te în brațe,  îți simt respirația caldă, dulce și bună de bebe.
E o altă zi în care încep să zâmbesc cu noaptea în cap, în care nu mă poate supăra nimeni si nimic atâta timp cât tu ești bine, cât te simt fericit.
Și totuși... azi nu  este chiar o oarecare zi; ci este mai mult ca oricând despre tine. Este 1 iunie, ziua ta și a tuturor copiilor din această lume. Prima zi de acest fel petrecută în trei. Poate că și îngerașii-bebe cântă acum și se distrează prin ceruri, iar îngerii- părinți sunt la fel de fascinați ca și mine când își privesc pruncii, așa cum sunt eu când stau înlemnită și doar te studiez și nu mă mai satur...
Și de vei avea 60 de ani, iar eu voi mai fi în viață,  de 1 iunie am să îți spun „La mulți ani” și te voi sărbători. Pentru că mereu vei fi copilul meu, indiferent de anii care vor trece peste noi, de câți se vor aduna la numărătoare și de câte riduri ne vor brăzda chipurile. În ochii mei vei fi mereu bebelușul mult așteptat și trimis de Dumnezeu.

De ce este o zi specială? Pentru că noi, oamenii, avem nevoie de mici „artificii” pentru a depăși cotidianul și pentru a ne concentra pe altceva.
Iar ziua aceasta ți-o voi dedica în mod exclusiv.  Nu voi călca, nu voi da cu aspiratorul, nu voi șterge praful, nu voi face absolut nimic altceva decât să stau cu tine.
Ceasul poate să ticaie în voie căci azi nu-mi pasă de el, iar indiferența față de acesta merge atât de departe încât nici nu-l voi privi.

La mulți ani, iubitul meu bebe Dominic!

2 comentarii:

  1. Fiecare cuvint,fiecare rind,fiecare punct si virgula transmite o iubire neconditionata ,o singeritate de invidiat ,si ma intreb Doamne de ce nu sint si eu o bebe sa fiu si eu sarbatorit si iubit !! Te admir draga mea Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tanti Ibi, am scris aceste rânduri din tot sufletul și cu gândul ca atunci când Domi le va citi, o sa înțeleagă cât de dorit a fost. Va pup!

      Ștergere