luni, 17 iulie 2017

ÎȚI MULȚUMESC...




Ție,  Celui ce ești Unic și peste tot. Îți sunt recunoscătoare pentru faptul că mereu ai fost cu mine. Să spun ca ai fost bun ar fi un pleonasm. Tu, prin ființarea Ta, ești bunătate izvorâtă din iubire.
Îți mulțumesc pentru sănătatea noastră și pentru binele ce ne înconjoară. Pentru faptul că ai renunțat la unul din îngerii tăi și mi l-ai așezat mie în brațe.  Probabil ca să nu uite de unde vine, i-ai pus doi luceferi drept ochişori și puritatea în privire.
Pentru el Îți sunt cea mai recunoscătoare...
Și când spun toate acestea n-aș știi către ce sa îmi îndrept privirea și atenția,  cautandu-Te: către cer, acolo unde suntem învățați că ești; către natura din jur,  căci tu ești pretutindeni, ori în interiorul meu?
Mai degrabă acolo te-aș găsi. În celulele din corpul meu, în copilașul nostru frumos și în tot ceea ce iubesc. Căci știu,  Tu ești în tot, peste tot, oriunde.
Totuși, din reflex privesc cerul, căci mereu am găsit alinare în razele lunii și în strălucirea stelelor. Desigur ca ești și acolo.
Și pentru asta și pentru multe altele, cele ce au fost, sunt,  și care vor fi, din toată inima, Îți mulțumesc !

Dimineața devreme trei inimi bat la unison, sub același acoperiș. Una dintre ele este micuță, plăpândă și pură. Fără de păcat. Adorată de celelalte două inimi mai mari. Aceasta este împlinirea umană. Iubirea. Infinitul. Raiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu