sâmbătă, 22 iulie 2017

PLOAIA


Pic... pic... câte un strop alină inima mirată,
Ca o boare dulce de vară, din luna lui iulie,
Norii grăbiți se unesc, se despart și se mai ceartă
Apoi se împacă duioși spre asfințit...

Din ce în ce mai puternic plouă direct în sufletul meu,
Cu stropi mari de iubire mângâietoare;
Plouă furtunos, așa cum mi-a plăcut mereu,
Sub cerul plin de tunete și fulgere găsind alinare.

Și plouă și plouă... fără oprire,
Stau întinsă în iarbă, cu privirea pierdută-n orizonturi;
Văd și simt totul ca printr-un vis -
Unul acela din care nu vreau sa mă mai trezesc
Dorindu-mi să cred ca eu sunt cea care a decis...

Norii au hotărât să se despartă,
Să-şi vadă fiecare de drum mergând spre alte zări...
Încă mai picură printre culori de curcubeu
Când stau întinsă și mă întreb: ce-o mai fi și în sufletul meu...?

Deși la prima vedere ar părea o poezie tristă, nu este nicidecum așa. E adevărat că eram puțin răvășită sentimental din cauza norilor grei și negri de deasupra capului, dar, în același timp, trăiam un sentiment plăcut, de izolare și vorbire cu sinele, așa cum se întâmplă adesea când plouă. Ba mai mult, ca să înlătur orice urmă de discomfort creat în urma întunecimii timpurii de afară, mi-am imaginat că fiecare strop de ploaie mă umple cu iubire.

Sursa foto: https://scorpio72.files.wordpress.com/2015/08/fmi-economia-a-crescut-dar-romania-trebuie-sa-se-pregateasca-de-furtuna.jpg

2 comentarii:

  1. pic...pic...ploua! Ce frumos cind ploua incet si monoton,si ne trezim ca in linistea stropiilor stam cu ochii inchisi linga un geam.Incepem sa visam,sa devenim melencolici si singuri!Dar ploaia opreste,deschidem ochii si uitiind spre cer vedem un curcubeu imens si colorat!! Instanteneu zimbim,devenind mai veseli,mai increzatori.Da ,Andreea draga inca odata am devenit si eu visatoare citiind poezia Ta minunata,si pun întrebarea Ta ,ptr Mine "ce-o mai fi in sufletul meu ...? "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe sentimente frumoase acolo, in sufletul dvs. Multe experiente, poate si dureri, dar si clipe fericite păstrate într-un colț al său. Acelea trebuie să iasă la suprafață, iar tristețile uitate. Zâmbetul să vă fie pe buze și lumina în ochi. Asta vă doresc! Să iubiți ploaia, și să nu mai priviți pe geam cu tristețe, ci cu multă, multă bucurie!

      Ștergere