vineri, 19 ianuarie 2018

ÎNTR-AL MEU GÂND


Mă joc de-a joaca pe Pământ și mă prefac că am puteri supranaturale,

De a uni oameni și de a face inimile lor să cânte 
Cuvinte de iubire, unul după altul, pe care să le așez apoi în versuri duioase 
Alcătuind strofe, pline cu parfum
De sentimente eterne,  dintr-acelea înălțătoare 
Care saltă sufletele de bucurie,
Încât ajung la Sursă mult mai devreme...

De-ar fi după placul meu, aș lua mâinile lor și le-aș strânge una într-alta 
Și le-aș așeza privirile în așa fel încât să-i îndrum să se uite mereu unii în ochii altora 
atunci când își vorbesc,
Și buzele să-și sărute mai des...
Iar în creștetele lor aș sădi multă înțelepciune
Pentru a fi capabili mintea să-și ghideze mai mult după placul inimii.

Aș face multe, și aș tot face,
Totul pentru unirea lor într-un singur existent;
Și nu-mi spuneți că e imposibil,
Și că universul și ce e deasupra lui ar fi intangibil,
Când credința mea e aceea că ființăm între dimensiuni în care totul e posibil...
Să nu piardă nimeni timp făcându-mă pe mine să nu mai cred,
Căci ar fi doar o zadarnică încercare,
Ci mai bine să-și găsească fiecare acel ceva în care să se încreadă,
Să spere, să iubească, să crească și să se înalțe,
În timp ce eu mă joc de-a joaca pe Pământ,
Și zbor și plutesc într-al meu gând...

Sursa foto: hidabroot.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu