marți, 8 mai 2018

DANSEAZĂ CERURILE


Lumina pală a unui dansator plin de mister
Se reflectă pe cerul albăstrui și înstelat,
Plutind prin noapte, dornic să cuprindă 
Văzduhul, omenirea, luna... totul, în pașii lui de dans.
Stau şi-l privesc de la fereastră - încă adormită, de altfel; 
Nu știu de e vis ori chiar e o fantasmă
Deci... să-mi fie teamă, ori să ies să plutesc și eu?
Luna de sus mă îmbrățișează prin lumina-i rece
Și prin fiorii ei mă îndeamnă să visez
Cu ochii deschiși, ademenită
Să pășesc cu încredere și să mă-ndrept
Spre oriunde, spre orice,
Spre locuri fără "fiincă" și "deoarece",
Unde nimic nu mai contează,
Unde totul dansează,
Acolo unde e multă iubire
Acolo, adânc,  în profunzime,
Spre acolo, mai departe de ceruri
Mai aproape de centru
Departe de tot...
Spre ceea ce-mi cântă sufletul,
Într-o frumoasă odă,  
În acord cu bătăile de aripi ale îngerilor
Ce au fost ademeniți de oprirea timpilor,
De care a fost capabil un simplu dansator -
Ar spune unii, un oarecare muritor;
Și totuși,  el continuă să danseze,
Ca și cum n-ar știi nimic,
De parcă nu ar auzi sau nu i-ar păsa
De nimic altceva în afară de
A trăi, a iubi și a dansa...
În pereche cu cerul.

Sursa foto: https://yourotherperspective.com/haarp-to-use-radio-waves-to-make-the-sky-glow-over-western-arctic/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu