miercuri, 1 ianuarie 2020

BINE TE-AM REGĂSIT...


În miez de noapte, stau la un mic taifas cu sufletul. Merităm asta, căci am trecut prin multe împreună - și împreună am și rămas, în pofida multor situații în care m-am purtat ca o răzvrătită, iar el putea să se tot ducă...
La nervi și la supărări, i-am întors de multe ori spatele, am trântit ușa în urma mea, mi-am astupat urechile cu pernele și am țipat în saltea, spunând că nu vreau să-l mai ascult - de parcă el, inocentul, ar fi avut vreo vină. 
El n-are niciodată vină, și totuși, e primul pe care îl condamn când ceva mă doare.
Desigur că, ori de câte ori s-a întâmplat așa, el a așteptat tăcut în afara ușii si cand i-am deschis-o din nou, ciufulită fiind și cu rimelul întins la ochi, mi-a zâmbit, mi-a ridicat capul din pământ și mi-a spus că mă iartă, așa cum a facut-o mereu. Ba mai mult, m-a dus în pat, s-a întins lângă mine și mi-a spus blând să dorm. Iar eu am adormit imediat, pentru că eram prea obosită să mai spun ceva.
Acum ne savurăm paharul de șampanie și ținem în mâini un lacăt greu, care are o cheie mare, ruginită. Privim spre aceeași direcție și dăm din cap afirmativ că tot ceea ce e durere, apăsare, frustrare, ură, răman acolo, închise pe vecie, în cufărul masiv, pe care îl vom arunca împreună în hăul timpului și al memoriei pierdute.
Ne luăm în brațe și trecem împreună în noul an. Ne promitem unul altuia că așa vom rămâne mereu, orice ar fi, orice s-ar întâmpla și că eu voi asculta, înainte de toate, de ceea ce simt, înainte de a acționa după cântarea minții. 
Ne ridicăm de pe covor și începem să dansăm. De azi înainte, din 2020 și până când voi trăi, voi dansa doar dupa cântarea sa, a sufletului. Ce e drept, e mai melodioasă, cumva mai tandră. Nu sunt simple mișcari, ci e o artă, cum se îmbină suav fiecare atingere a noastră cu sunetul pașilor când ating podeaua. 
Oh, da, las în urmă tot ceea ce a fost contra inimii mele, dar și tot ceea ce nu a fost să fie, deși inima ar fi vrut. 
Nu anul 2020 va fi altfel, ci starea mea e alta, începând cu acest moment, care nu e altceva decât un simbol al întregii avalanșe de emoții și sentimente pozitive care m-au cuprins și de care mă las ghidată, pentru că am încredere în ele și în mine.

La mulți ani!

Sursa foto: https://www.liberaldictionary.com/dans/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu