duminică, 5 martie 2023

VOLARE

 

Deschide-te, întru-totul, spre mine, viață,
Căci în această clipă sunt tot ceea ce îmi doresc să fiu;
Sunt ceea ce ai vrut să însumez,
de ceea ce ai nevoie acum -
De fiecare celulă din mine,
Să-ți fie parte, de la început.
 
E o sublimă măreție să nu mai gândesc
Și să-mi deschid larg brațele spre cer,
Să mă rotesc privindu-l și să iubesc
Fără bariere, fără condiționări,
Să colind lumea, să plutesc peste oceane și mări
Ca să ajung tot la mine, de oriunde,
Căci sunt parte din Tine.
 
Creația Ta, este copleșitoare,
Iar ca om, mă bucur doar de partea
Spre care mi-am deschis acum sufletul;
În celelalte voi fi, rând pe rând și le voi atinge
Dorind mai multă cunoaștere,
Dezbrăcându-mă de condiționare,
Fiind una cu Universul...
Volare.

Poezie publicată în Revista CADRAN, Jurnal mureșean, nr. 2/2023.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu