marți, 25 aprilie 2023

O NOAPTE DE DOI

 

Pe fundal se aude muzică jazz...
Între patru pereți sufletul meu
Devine neîncăpător
Și nerăbdător
Să se lase învăluit de muzica de afară,
Cu note dulci, cu iz de apropiere,
Pentru inimi - libertate și miere.
 
Cu tălpile desculțe,
Pășesc alene peste iarba încă rece
Ce miroase a primăvară timpurie;
Urechile mele vor să asculte
Muzica ambientală ce m-a ademenit
Să ies și să mă mișc
Sub cerul adânc -
Într-o binecuvântată seară.
 
Partener de vorbă îmi e soarele-n apus
Căruia am atâtea să îi spun,
Cerându-i să fie blând cu simțurile mele
Amorțite întru vreme -
Ce îmbobocesc odată cu merii din grădină.
Vino, cu ale tale raze
Și prinde-mi ușor mâinile
În această asfințire a ta sublimă...
 
Când ochii tuturor se vor închide
Pentru a zbura spre casă,
Ne vor rămâne câteva ore până când
Te vei întoarce și tu deasupra cerului meu.
Dar până atunci, vino,
Să stăm aici amândoi,
În paza stelelor, cu tălpile goale,
Să-mi spui tot ce nu știu,
Într-o noapte de doi.

Poezie publicată în Revista CADRAN, Jurnal mureșean, nr. 4/2023.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu