miercuri, 1 noiembrie 2023

DRUMUL ALES

 

În acest loc pe care l-am ales
să-mi întâlnesc sufletul,
unit cu haina veacurilor,
în timpurile limitate,
Îmi așez firav tălpile și Îți mulțumesc
Pentru binecuvântarea de a fi
Și de a simți cât Te iubesc.

Aici îmi scriu cartea vieților
Spre a dăinui în eternitatea noastră
Și călătoresc, cu încredere în noi,
fără să pierd din ochi strălucirea cerului
Ce ne cuprinde pe amândoi.

Înainte să cad în dulcea visare,
Ascult o muzică sublimă
Ce m-alină în miez de noapte,
Cântându-mi încet despre Tine,
Când mâinile mi le împreunez în rugă.

Azi sunt suma versurilor
Ce-mi alcătuiesc sufletul măreț,
Scrise de Tine, prin tăcerea mea,
În pauza dintre rațiuni, când adevăruri țes,
Despre un drum profund
și de mult ales...

27.10.2023

Sursa foto: https://www.nationalgeographic.com/travel/article/hike-camino-de-santiago-ways 

2 comentarii:

  1. Foarte sincera! Străduiește-te sa nu pierzi prin labirint... Ai încredere în Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere