joi, 8 decembrie 2022

VĂLUL DE PE UMERI

 


Îmi trec degetele peste buzele între-deschise
Și-mi privesc ochii adormiți –
Desenez spirale pe sticla aburită
De care mă apropii când respir.
 
Privesc în reflexie.
Înfășurată în mătase neagră,
Mă simt atât de ușoară, de parcă plutesc;
Spune-mi, tu, cea din oglindă,
spune-mi ce trăiri aduci
Din alt univers?
 
În fața tabloului consolidat
În oglinda mare, cu ramă veche,
Curiozitatea și nevoia de pricepere
Mă poartă cu gândul spre un pictor
Ce m-a redat cu tremur și emoție
Atent și fidel, cu acuratețe.
 
Treizeci și doi a fost numărul
Prin care s-a suflat cu putere,
Să-mi clatine din minte orice temeri
Și de pe umeri să cadă
vălul ce mă acoperea,
așezându-se lin pe podea.

Poezie publicată în Revista CADRAN, Jurnal mureșean, nr. 11/2022.

Sursa foto: https://www.garbo.ro/articol/Psihologie/6701/relatiile-oglinda-iubirea-ca-reflexie-principiul-oglinzilor-in-psihologie.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu