sâmbătă, 31 decembrie 2022

Marele salt

 

În poza de mai sus o aveți pe stimabila. Azi mi-am spus scorpio-woman, inspirată fiind de posterul lui Dominic. Mă rog, acolo e Spiderman, dar nu mă voi autointitula păienjeniță, ci rămân la zodia mea, tot în familia nevertebratelor arahnide.
Retrospectiva anului 2022 fiind ceva mai complicată, m-am gândit că ar fi mai simpatică una în ceea ce privește chiar ziua de azi, 31 decembrie, ultima zi din an. 
Am petrecut-o, în mare parte, în bucătărie, pentru că, pe lângă scris și citit, da, îmi place să gătesc și să experimentez chestii noi, deși nu le mănânc. 
Prin mancare, energia mea ajunge cel mai repede în interiorul oamenilor 😀 La asta poate nu v-ați gândit. 

Iată o parte din ce am gospodărit:

1. Orez cu creveți (plus usturoi, ardei kapia, vin, etc.). Creveții au fost gătiți, în primă fază, la aragaz apoi, pentru câteva minute, așezați deasupra orezului, în cuptor)

2. Cartofi cu broccoli la cuptor (plus ouă, smântână, condimente cât cuprinde. Cartofii și broccoli au stat la abur cam 30 min înainte de a fi puși în cuptor)

3. Pâine de casă, frământată de ale mele mâini și prăjitură cu mălai și nuci. Ceea ce e simplu, ajunge mai ușor la inimă. Așa, ca iubirea 🙂

4. Salată de vinete, sos cu smântână și usturoi și salată de sfeclă (gătită la abur, apoi condimentată cu chimen, ulei și zeamă de lime):

4. Pentru El Dominic 😀 am pregătit o porție rapidă de paste la cuptor, cu ton, smântână, mărar și puțin cascaval. Tocmai am scos oala din cuptor, așa că îmi scuzați prezentarea.

5. Și evident, nelipsitul pește, pentru seara de Anul nou. Am ales biban de mare, condimentat cu usturoi și un amestec din ulei, vin alb, rozmarin și habar nu am ce am mai pus pe acolo. Nu-i fac poză, că bietul de el e întreg și urmează să fie pus în cuptor pentru următoarea oră - cât fac o baie, să-mi scot solzii din păr.
Cum am putut să iau pește necurățat? Iată o nouă enigmă. 

Acestea fiind spuse, vă doresc să aveți parte de un An 2023 binecuvântat cu tot ceea ce își dorește, în mod real, sufletul vostru. Să fiți iubiți și să iubiți și să nu vă opriți din evoluție. 🙏

P.S. Nu, nu m-am apucat de mâncat carne 😀 Voi servi din cartofii aceia cu broccoli și din salata de sfeclă. 

P.S. 2 Evident că voi bea Prosecco. Mult Prosecco 🤭

P.S. 3 La ora 12 noaptea îmi voi pupa cățeii - sper să treacă cu bine prin etapa de bubuituri. 

P.S. 4 Am pregătit pergamentul cu dorințele pentru 2023. S-ar putea să îl țin ocupat o vreme pe Dumnezeu, dar sunt convinsă că ne ascultă pe toți, în același timp. Și da, voi face și eu una-alta, deci va fi o combinație între acțiunile viitoare și rugăciuni.
Doar n-am venit pe aici numai să gătesc 😊

LA MULȚI ANI!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu